No semos frikis... ni na
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Formula 1

+3
RUT in hell
sharkmaster
IvanVdc
7 participantes

Página 1 de 3. 1, 2, 3  Siguiente

Ir abajo

Formula  1 Empty Formula 1

Mensaje  IvanVdc Lun Mayo 26, 2008 9:21 pm

Algu li agrada la formula 1?
Este dumenge la carrera va ser molt divertida.
Llastima per Sutil que volia que acabare la carrera i merrrrrrrrrda, ademes kimi no va puntuar per culpa daixo (a mi m'agraden els ferraris)
jo la seguisc desde fa anys, antes de que de que alonso fichare per renault.
IvanVdc
IvanVdc
Flanders del foro
Flanders del foro

Cantidad de envíos : 177
Edad : 34
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  sharkmaster Lun Mayo 26, 2008 9:45 pm

a mi magrada, malgrat que magrada mes el motociclisme, pero supose que magrada = k tot lo siga "motor". Jo he anat a montmelo pero quan era mes petit, inclos un cosi del meu pare va estar parlant en de la rosa cuant corria a arrows els dies avanç de la carrera Razz Podriem fer porres xD

sharkmaster
Doraemon del foro
Doraemon del foro

Cantidad de envíos : 41
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  RUT in hell Lun Mayo 26, 2008 10:30 pm

Podriem fer porres xD


Si... o porros... xD

RUT in hell
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 371
Fecha de inscripción : 03/04/2008

https://nosemosfrikis.superforo.net

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  asustado89 Mar Mayo 27, 2008 3:20 am

o les dos coses xD

ara en serio, la veritat es k aixo de le porres podria star xulo
asustado89
asustado89
Flanders del foro
Flanders del foro

Cantidad de envíos : 145
Fecha de inscripción : 08/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  RUT in hell Mar Mayo 27, 2008 3:06 pm

ara en serio, la veritat es k aixo de le porres podria star xulo

Ara en serio tambe, i lo dels porros tambe estaria xulo... xD

RUT in hell
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 371
Fecha de inscripción : 03/04/2008

https://nosemosfrikis.superforo.net

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  IvanVdc Mar Mayo 27, 2008 7:42 pm

mol bona idea lo de la porra.
a mi tame magrada mol el motociclisme encara que la formula 1 magrada mes. Encara que no siga español no creeu que valentino rossi es el puto amo?
IvanVdc
IvanVdc
Flanders del foro
Flanders del foro

Cantidad de envíos : 177
Edad : 34
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  RUT in hell Mar Mayo 27, 2008 8:51 pm

Valentino Rossi, al igual que Lorenzo, son dos payasos inaguantables. No puc en els pilots aixi...

RUT in hell
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 371
Fecha de inscripción : 03/04/2008

https://nosemosfrikis.superforo.net

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  sharkmaster Mar Mayo 27, 2008 10:25 pm

RUT escribió:Valentino Rossi, al igual que Lorenzo, son dos payasos inaguantables. No puc en els pilots aixi...

Mare meua más tokat la fibra sensible!!!!! A ma casa tinc danar "contra" el meu pare i ara al foro contra el "rut" aixo no pot ser....
Dime que tenen de payasos? no se cuant estan PILOTANT porten perruco i sabates de 2 metros? k despres o celebrem com vullguen es una cosa, i estan en el seu dret de fer el k vullguen.... xk han guanyat! xk si el lleves........ k ens keda Stoner y Pedrosa, de Stoner no dic res xk el tio arriesga i li agrade lluitar.... pero de Pedrosa!?!?!?!? OMG no e vist pilotatje mes aborrit...... el tio pareix k no li agrade "lluitar" les carreres que guanye es xk sen va tropecientos mil metros, xk si li toka lluitar cos a cos, diguem k no es la seua especialitat, i jo per vore com un tio pega voltes a soles a un circuit donc prefereixo vore la mosca k va volant pel carrer k vols k et diga, y la forma de "celebrar" mes sos el tio ........ y despres esta tot el dia--> aixo es gracies al meu ekip, sense el meu ekip no e pugut fer res, gracies al emu ekp xk van fer aixo collons jo si soc mecanic em paguen per fer les coses be, es la meua feina, = k la seua es pilotar...i aixo si k no u aguanto....

sharkmaster
Doraemon del foro
Doraemon del foro

Cantidad de envíos : 41
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  Javi Mar Mayo 27, 2008 11:02 pm

IvanVdc escribió: Encara que no siga español no creeu que valentino rossi es el puto amo?

Valentino Rossi és el amo. Només cal vore carreres per adonar-se, ara no veig molt de motociclisme pero fa uns anys quan estava el imbecil de sete si que ho seguia molt i jo era fanatic de rossi. Com ho feia.... un artista.

RUT, mira que no apreciar a Rossi... cha cha, que sigues del madrid val, pero dir que rossi es un payaso... xD
Javi
Javi
Joven Padawan del foro
Joven Padawan del foro

Cantidad de envíos : 98
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  asustado89 Mar Mayo 27, 2008 11:06 pm

sharkmaster escribió:

... el tio pareix k no li agrade "lluitar" les carreres que guanye es xk sen va tropecientos mil metros, xk si li toka lluitar cos a cos, diguem k no es la seua especialitat, i jo per vore com un tio pega voltes a soles a un circuit donc prefereixo vore la mosca k va volant pel carrer k vols k et diga...

jajjajajjaja aixo ma sonat a una persona k tots coneixem: "El Solitario pajillero"
asustado89
asustado89
Flanders del foro
Flanders del foro

Cantidad de envíos : 145
Fecha de inscripción : 08/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  Javi Mar Mayo 27, 2008 11:35 pm

jajjajajja
Javi
Javi
Joven Padawan del foro
Joven Padawan del foro

Cantidad de envíos : 98
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  IvanVdc Mar Mayo 27, 2008 11:42 pm

A mi el meu favorit sempre ha sigut rossi, es el millor i ademes es el que mes divertix a la gent adelantant i despres celebran. quan seu dixe les motos seran la mitad de lo que son ara.
Pedrosa no mai ma caigut masa be per lo soso que es. I lorenzo es mol brau i el fet que tots li tenen mania fa que a mi magrae que quede be.

RUT no sas res de deports, de basket tame odies a gasol i la seleccio de basket......hi ha deportistes que son bons i altres que ademes de se bons divertixen al qui els mire
IvanVdc
IvanVdc
Flanders del foro
Flanders del foro

Cantidad de envíos : 177
Edad : 34
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  RUT in hell Miér Mayo 28, 2008 10:24 am

RUT no sas res de deports, de basket tame odies a gasol i la seleccio de basket......hi ha deportistes que son bons i altres que ademes de se bons divertixen al qui els mire

En primer lloc, crec que perque done la meua opinio en contra de un tio que me pareix un impresentable, no tinc xk no tindre ni idea d'esports. A mes, jo no he dit res en contra de gasol ni de la seleccio española de basket MAI...

Pedrosa!?!?!?!? OMG no e vist pilotatje mes aborrit......

Jo en cap moment he dit que m'agrade Pedrosa...; de fet mai m'ha agradat. Te sona un tal Daijiro Katoh?? Si vols te conte qui era eixe...


y despres esta tot el dia--> aixo es gracies al meu ekip, sense el meu ekip no e pugut fer res, gracies al emu ekp xk van fer aixo collons jo si soc mecanic em paguen per fer les coses be, es la meua feina, = k la seua es pilotar...i aixo si k no u aguanto....

Aixo se diu humildad...



Au, aci se demostre el que jo dic; només per donar la meua opinió de un tio que per a mi es un payaso, tots els seus fans al coll... pero bueno... si tots els que sou de Rossi sou iguals...

RUT in hell
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 371
Fecha de inscripción : 03/04/2008

https://nosemosfrikis.superforo.net

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  Josep Atz Miér Mayo 28, 2008 10:33 am

Jo també apoye a rossi perke me cau mol be i ademes es un gran pilot, lo que no macaba dagradar tant es l'actituc un poc xulesca de lorenzo, encara de que siga un gran pilot mol al meu pesar.
Josep Atz
Josep Atz
Barney del foro
Barney del foro

Cantidad de envíos : 361
Edad : 34
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  IvanVdc Miér Mayo 28, 2008 10:38 am

Ara no te fages la victima que el prime que ha insultat sense justificacio eres tu. Lo de la seleccio de basket ere un exemple cualsevol que se me va ocurri, tu no has dit res d'ella. heu dia xq com rossi es el millo i no tagrae cualsevol exemple podrie se real.
As volgut dir que el piloto que mes tagrae es dajiro katoh?
i enguany qui tagrae?
IvanVdc
IvanVdc
Flanders del foro
Flanders del foro

Cantidad de envíos : 177
Edad : 34
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  Ruben Miér Mayo 28, 2008 10:44 am

Cadascu te la seua manera de veure el mon. En ma casa sa vist tota la vida les motos, el meu pare i mon tio la utilitzen tots els dies, sen van a circuits, i ells diuen que no habien vist en moltisim temps un pilot tan bo com pedrosa, i jo estic dacord, es l'unic tio de tota la parrilla que pot rodar tota la carrera en la mateixa decima de segon, y aixi es com se guanyen carreres, rodant regularment i mes rapid que els demes, si se'n va en les carreres, es perque va mes rapid que els demes, que al final es el que importa no?

Rossi es el millor pilot de la historia i ningu ho dubta, i si, la seua manera de ser es un poc xocant, xro latre dia mireulo, sen va anar en nieto a donar la volta al circuit, i estaba tot el rato dient k nieto era mes gran k ell. No sera tan xulo quan es capaç de admitir aixo.de totes maneres, aixo no lleva per a que sigue tame un poc prepotent, perque si recordeu el episodi amb sete en jerez, se va demostrar que ell lo que volia era guanyar, encara que no va actuar de manera del tot "legal".

Lorenzo si no li paren els peus, ya vorem com acaba, xk la seua prepotencia tant fora com dins del circuit li pot fer una mala passada. temps al temps.
Ruben
Ruben
Joven Padawan del foro
Joven Padawan del foro

Cantidad de envíos : 92
Edad : 35
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  RUT in hell Miér Mayo 28, 2008 10:51 am

Yo només he dit que a mi personalment Rossi me pareix un payaso, jo pense que hi ha que saber perdre, pero tambe hi ha que saber guanyar, i ell no sap.
Vale, si tu dius que he començat insultant no te vaig a dir que no, pero jo a tu no t'he dit res i tu a mi si, aixo es a lo que me referisc... a mi que li diguen payaso al meu "idol" me la pela, ell no me dona res per a defendre'l de cap forma... es la meua opinio.

Si, el meu pilot favorit sempre ha sigut Katoh, la putada es que no va tenir gens de sort... Shocked

Eixe tio li haguera llevat més d'un titol al gran Rossi...

De pilots d'ara, doncs el que més m'agrada es Stoner, un tio que no obri la boca mai i se comporta.

RUT in hell
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 371
Fecha de inscripción : 03/04/2008

https://nosemosfrikis.superforo.net

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  IvanVdc Miér Mayo 28, 2008 11:13 am

Au pos parem de discutir. Este dumenge ña carrera de motos? lo de la porra heu voleu fer? se necesiten unes bases pa fer un bon concurs
IvanVdc
IvanVdc
Flanders del foro
Flanders del foro

Cantidad de envíos : 177
Edad : 34
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  Josep Atz Miér Mayo 28, 2008 11:27 am

ke corra la sannnngreeeee
Josep Atz
Josep Atz
Barney del foro
Barney del foro

Cantidad de envíos : 361
Edad : 34
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  sharkmaster Miér Mayo 28, 2008 1:37 pm

lo k diu ruben te rao les carreres se guanyen corrent decima a decima pero, pals "espectadors" que es mes emocionant vore a un tio agafa la moto i correr vint i nosekcuantes voltes a soles o vore com es passen constament? pokes vegades voras a pedrosa lluitar durant tot una carrera i arriesgant com solen fer lorenzo, rossi, stoner...

A la meua familia sempre an agut motos, es mes porte conduint motos desde que tenia 3 anys i a la meva casa tindre unes 10 motos mes o menys pero aixo si, totes de cross/trail, menys una que es va comprar el meu pare de trial pero que casi no usa xD, i evindentment seguixo tant el motociclisme com el campionat de mx, porte desde que vaig quasi naixer anant a gran premis. El meu pare es "fan" de pedrosa pero jo soc de lorenzo, pel simple fet que es el mes espectacular... prepotent, jo no el conec en persona, pero el meu tio que treballa a tve si que el coneix, i diu que de persona a com surt per la tv, son 2 persones diferents, que eixa "xuleria" que te per la tv, cuan parles en ell no la te...

En lo referent de Pedrosa humiltat..... esto..... po vale....pero... ami sincerament me fot vore a un SOSO que lo unic que diu es gracies.... pa aixo agafo un cd que tinga 1 sola canço que diga "gracias.... gracias" aixo si pilotant el seu pilotatje es encara mes SOSO que ell.... i aixo ja es dir....

Rut, sento dir-ho aixi, pero estem parlant de pilots actius, lo k li va passar a daijiro katoh al circuit de suzuku al 2003 ja no es pot arreglar, segurament abria tingut una molt bona lluita en rossi, inclos podria guanyar-li pero tot es va truncar en 1 curva..

sharkmaster
Doraemon del foro
Doraemon del foro

Cantidad de envíos : 41
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  RUT in hell Miér Mayo 28, 2008 3:43 pm

Mentira... no es va truncar en una curva... es va truncar en un muro...

Pues aixo que dius de lorenzo, de que es diferent en de normal que en la tele, m´he demostre lo imbecil que pot arribar a ser la gent... A mi me la pela que un tio siga xulo o deixe de ser xulo, pero una cosa es envalentonarse quan surt als mitjans de comunicació... i que vols que te diga... a mi me pareix un maleducat...

Me pareix molt be que els espectadors vulguen vore adelantaments, pero si ho volen fer en cop de carreres de motos que vejen carreres de bicis, que ahi no paren de adelantarse...; ja que els pilots lo que volen es guanyar, i si trauen 15 segons al segon, millor que traurelin 10.

RUT in hell
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 371
Fecha de inscripción : 03/04/2008

https://nosemosfrikis.superforo.net

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  sharkmaster Miér Mayo 28, 2008 7:48 pm

esto... a la curva es cuan se va eixir, va ser a la entrada de la chicane de suzuka, i evindentment es va estampar contra el muro

Perdona, pero aki tekivokes en 1 cosa, el pilotos corren pa ells? el pilotos corren per nosaltres per als espectadors, per als que compren les entrades dels circuits no t'oblides que aixo es un negoci, i el negoci es fer diners, tu creus que si la gent no u mirara este campionat tindria les dimensions que te? pos ja esta

sharkmaster
Doraemon del foro
Doraemon del foro

Cantidad de envíos : 41
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  IvanVdc Miér Mayo 28, 2008 9:15 pm

bueno pa relaja l'ambient i parlar un poc tame de formula 1 os fico una cosa q he legit per internet sobre la trompa de sutil:

"algunos expertos han calculado en siete millones de dólares el dinero que ha dejado de ganar su equipo al no anotar los cinco puntos que casi había logrado Sutil"

joder quanta perra......
no me extrañe que plorare el probe chic.
IvanVdc
IvanVdc
Flanders del foro
Flanders del foro

Cantidad de envíos : 177
Edad : 34
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  RUT in hell Miér Mayo 28, 2008 9:26 pm

Perdona, pero aki tekivokes en 1 cosa, el pilotos corren pa ells? el pilotos corren per nosaltres per als espectadors, per als que compren les entrades dels circuits no t'oblides que aixo es un negoci, i el negoci es fer diners, tu creus que si la gent no u mirara este campionat tindria les dimensions que te? pos ja esta


Els que se juguen la vida son ells... i evidentment, en tindre la butxaca plena, a tots ELS LA PELEN els aficionats. I crec que no m'equivoque en dir que prefereixen guanyar destacats quan mes temps millor. O a cas, fiquem un exemple, Rossi, si pot anarsen en solitari se quedara esperant a que arriben els altres??
A més, els tios eixos quan millors resultats tinguen, millors contrats tindran, i no contra més adelantaments facen.

Almenys jo ho veig d'eixa forma.

RUT in hell
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 371
Fecha de inscripción : 03/04/2008

https://nosemosfrikis.superforo.net

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  sharkmaster Miér Mayo 28, 2008 10:41 pm

pero una cosa tu saps com se sustenten els ekips? tu saps don trauen els diners? el contractes de tv de dorna? no se, pero si no es xk hi han espectadors per detras, em dona que seria com el campionat bancaixa que ni deu sap k existeix....

En lo k a un li agrade guanyar anarsen 50 segons no te dire k no, pero normalment aixo no es posible vullgues o no i weno cambiant de tema, xk no creem un tema k es diga...... Motociclisme?

sharkmaster
Doraemon del foro
Doraemon del foro

Cantidad de envíos : 41
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Formula  1 Empty Re: Formula 1

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 3. 1, 2, 3  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.